..

Kära kära helt underbara fantastiska Isabelle Maj Maria Fredriksson
Jag älskar dig så innerligt mycket, som om du vore min pojkvän eller
mitt alldeles egna lilla barn. Du vet att jag skulle kunna göra allt för dig
och jag försöker alltid göra de bästa för dig när jag har möjlighet.
Och jag vill att du ska må bra och att ingen ska göra dig ledsen eller
förstöra ditt självförtroende. Så från och med nu så skiter jag helt enkelt
i vad du gör eller likande med den här personen. Tycker att han har fått alldeles
för många chanser av dig, och snäll som du är accepterar du tydligen det här och
det är det som gör mig så fruktansvärt besviken. Jag vet att om du bara vill så
kan du säga i från på skarpen om det skulle vara så. Finaste, han har varit dum, egoistisk
och utnjyttjar bara dig. De sura av det är att du VET det. Och din teori som du skulle
försöka med, som du berätta igår.. Den kommer inte du hålla och det är du fullt
medveten om. Han plockar fram sina hundögon, tar din hand, eller lägger sin
hand på ditt lår och stryker lätt. Och poff så är du i fällan igen. Och jag vill verkligen
inte se dig så nere, ledsen,besviken.. För du tror ju allting beror på dig, fast i själva
verket är de han som är dum i huvudet enligt mig. Så.. från och med nu, gör vad du vill
älskling.. men jag kommer varken säga emot eller vara för.. för du vet redan vad jag tycker
och tänker om att du gör som du gör.. Och om du inte vet det.. okej, FINE men nu vet du.


Jag älskar dig innerligt in i graven, <3

Kommentarer
Postat av: aiiza.blogg.se

Fyfan va du är bra. Blir mållös, men jag säger bara en sak .. JAG ÄLSKAR DIG <3

2010-05-26 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback