.

Varje kväll, en vecka tillbaka har jag tänkt på dig..
våra få dagar tillsammans, våra få stunder tillsammans,
Våra skratt, tjafs, bråk på några få dagar/veckor. Så mycket
på sån kort tid, är det möjligt? Vill känna vid dig, känna dig igen..
Veta att det är dig jag vaknar bredvid, att det är dig jag vänder mig
till när jag mår dåligt, och att det är du som älskar mig och ber mig stanna.

Är allting omöjligt till slut? Känslorna jag har för dig består ska du veta,
vare sig jag visar det eller ej för någon. Kan prata skit rent ut sagt om dig,
men känslorna består och kommer göra tills en som jag känner lika starkt för
som dig dyker upp igen ..
För bra för att vara sant ? du kommer alltid vara
en del av mitt liv, jag har minnen i huvudet, och på kort ..



Du finns överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback