.

Det finns en kille som jag skulle kunna dö för,
men han är upptagen av någon annan och därför,
så mår jag dåligt men det finns ingenting att göra.
Pallar inte kämpa för det känns som jag ska störa
deras relation och det som dom har tillsammans.
Kan bara vara glad för att dom har funnit varandra,
Hah ,så säger jag ju bara för att vara snäll.
För min största önskan skulle va att ha honom för mig själv.
Jag sitter här och skriver, tårarna blir fler och fler.
Så länge har jag hoppats på förändring från din sida,
att du ska förstå min kärlek till dig, den jag vill ge dig varje dag.
Tittar upp mot himmelen, stjärnorna lyser bara mer och mer.
Stänger ögonen ,tårkar bort tårarna och tar ett djupt andetag,
hoppas att när jag öppnar dom så mår jag sjukt bra.
Dessa spekulationer kan tänkas överskattade,
Att ha dig vid min sida skulle vara kärt att veta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback