val

Idag är det dagen jag har varit rädd för.
Att stå inför ett val som är livsavgörande.
Att välja hat, eller kärlek, glad eller ledsen.
Vad gör man om man själv mår dålig eller bra?
Vill vända byta linje helt och hållet, byta krets och
börja om från 0 och ta varje dag som den kommer,
försöka att vara lite seriös med mina val av olika
saker, och inte ta de första bästa alternativet.
Och tänka efter före.



Blir nog Borlänge med Lina idag också.
Får se hur lång tid det tar det översta först.
Sen ska jag med Johanna idag eller imorgon
och tatuera sig. + att imorgon kommer bästa
Bellabuuuss heeem ! =D <33 och det är nått som gillas


Och observera att jag vill ha sommar nu!!
Borlänge väntar då ;)

PoK Tessieboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback