suddigt

Att kämpa varje dag, att tro varje dag, och känna det varje
dag är en känsla som är en utav dem jobbigaste.
Bara jag och vetandet.. Ingen annan.
Va gör man? Jag frågar mig varje gång, tänk .. tänk
om jag inte kan de? Om jag en dag får de bekräftat ,så vet jag inte var
jag skulle ta vägen, Skulle nog bara fly. Var skulle jag fly? 
 
..




Just nu är mina ögon suddiga, ser knappt någonting.
Min ständiga värk är tillbaka. Medicinen gör mig yr,
tar mig till en annan värld. en värld där jag är ensam
och där ingen annan eksisterar.
Jobbigt! De påverkar mitt arbete, vill prestera mitt bästa.
Men ryggen/medicinen gör mig galen! ända in i psyket tar det.
Ligger efter i skolan, orkar inte lika mycket. En ständig huvudvärk
besöker mig varje. 

Va ska man göra? Men vännerna gör mig glad och familjen!
PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback