Ryggvärk va annars ?

Ja så sitter man här 13:55 och lyssnar på Rix Fm min och Bellas
favorit radiokanal. Tycker ni kan besöka deras bloggar, eller varför inte
bara snurra fram deras kanal 104.8 :) Lovar ni får några härliga
skrattstunder fram för er.


Idag så började jag halv 9 tillsammans med Kyrkskolan från Söderbärke.
4-9. Väldigt härliga barn och deras Idrottslärare. Skojade med dem,
sen så ställde dem mig i målet (?) Hah tänkte jag, jag som är bollrädd?
Ja men det gick i vilket fall väldigt bra. Ont i ryggen så har fått lite
medicin osv. Har dessutom fått ett nytt tränignställ välbehövligt.
Sen har jag köpt en Rosa/vit blomma, en svart kruka och lite sånt
rosa krusedull nät till också. Har ju inte en ända blomma på rummet så.
För ett tag sen så gjorde jag iordning lite mat, blev pasta med cream fresh
och bacon + ett ton citronpeppar (Y) funkar allltid.
Och snart så ska jag till Fritidsgården.
Och så här underhållad är jag där


I morgon så är det fredag och de innebär Bergakul tillsammans med Jerker.
Och bellabuuuss hög som ett hus kommer också på kvällskvisten.
Får väl se om hon kommer ner, eller om hon blir här hemma.

Se yaaaah !
PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback