Låta tangenterna brinna

Oj några dagar och timmar sen jag skrev här!


Ta dagarna i kort.

Fredag:  Bella kom hit. och janne fyllde gammal(Y)
På kvällen var Bella och jag barnvakt åt Wille,
Vi Kollade på film och hade allmänt mysigt. Dagen blev
kort och vi somnade vi 11.

Lördag: Vakande och Började baka direkt.
Blev mockarutor i dussin(Y) Skickade med Bettan
några till Conny. Sen drog Bella, Bettan, Sebbe och jag
ner på aktion i folketshus. Bella och jag satt där över 2 timmar
för att vi ville att våran kille skulle aktioneras ut.. Men de gjorde han inte.
Efter de åkte vi hem, Beställde pizza,åt och gick vidare till Conny & Bettan.
Runt 7 skjusade vi Kim till Dennis i Stan med V70:in ;)
Hem fort , städa,byta om och invänta grabbarna boys & Sara.
Var hemma och chillade tt tag sen drog vi ner på Torget utan Sara som Cyklade
hem. Bella och jag + grabbarna sprang och kastade snöbollar på varandra., bra kul (Y)
Efter att vi lämnat av killarna vid Lingården så gick vi hem och gav varandra massage.
Behövdes. Runt 1 kom, Grabbarna ( Forre, Olle,Emil,Johan ) innan dem kom Jonas&Rocky.
Hade enormt trevligt men runt halv 4 började folket gå hem. Och så var de bara att sova.

Söndag: Ut och promenera med Rocky (hund) samanlagt var vi ut 2 timmar och 10 minuter på
på 5 timmar. Väldigt skönt och kul. Så lydig och snäll hund. Länge sen jag fastnade för en
hund som jag råkat gjort med Rocky. I love him (Y)
Bella åkte hem vid 7 och jag åkte till Jonas vid 8.

Måndag: Jobbjobb och åter jobb, klockan 2 kom pappsen och hämtade mig.
Klockan 3 började jag. Helt borta,Illamående, huvudvärk och en rygg som
tar stryck. Hate it. Efter jobbet gick jag hem och sov. Runt 8 halv 9 kom
Jonas och hämtade mig.
Godnatt (Y)

Idag: Jobb klockan 10, till stan och hämta nå paket till Fotbollen,
Sen tillbaka med Pengar , bingolotter och Kvittoavi.
Setat och skrivit i datum för fotbollen från Maj och framåt idag.
Funkade. Nu sitter jag här och frå skäll från alla håll att jag inte uppdaterat
sen Torsdag/Fredag och att dem varit oroliga eller början till.
But hey! iam alive =D

Nu ska jag Diska (Y)
Pok Tessieboy

Kommentarer
Postat av: Bettan

Inte bra att vara osynlig! Måste veta vart du är och att du har det bra! Kram

2010-03-30 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback