Lång ledig :)

Hej och hemskt mycket hejsan :)

Kom nyligen hem i från Jennifer har sovit där i natt.
Igår så när jag slutade arbeta så åkte jag direkt dit för att planera
inför helgen, men de blev mera än så för vi bastade även det tyckte vi
att vi hade förtjänat efter ett sånt slit med planering (A) nooot..
Sen la vi oss och de tog ju sin lilla tid innan vi somnade, båda
hade vi någon som smsade hela tiden. Men till slut så somnade vi.
Jag själv var väldigt nojig att jag skulle göra illa jennifer knä eftersom
hon har opererat sig. Så låg stilla som en pinne. Sjuuk :)
Men när jag precis hade somnat som de kändes som så ringde Jennifers
Alarm, halv 7 ?!? Whaaat, fast vi la oss och sov en halv timme till (A)

Nu ska jag gå upp och lägga mig kanske, sen slänga in lite tvätt i tvättmaskinen.
Kanske en film på de också? :)
Och halv 4 blir det Fritidsgården (Y) greeaat, just what i need.

PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback