Fotbollshallen 2:dagen

Ja nu sitter jag här igen tillsammans med Ante och Kim.
Ska snart hem om ca 2 timmar och då åker jag vidare till
LillJempa ;) haha, min enda och söta Brorsdotter =)
Ska festfixa lite till helgen. (Y)


Jag är helt slut, måste leta reda på Min lärares bok som jag har lånat av henne,
Ligger nog i en kasse under min säng. Hoppas jag ( ? )
Har fått ordning på mitt rum någolikt nu, ska fixa upp några hyllor sen försöka
fixa en ny Dvd och högtalare. Får se hur det blir. Sen ska jag köpa nya gardiner
och sängkläder. Måste ha lite nytt nu. Apråpå gardiner så har jag inga alls nu,
Bella är inte glad över de faktiskt. Skulle ha mina vita men hittar dem inte? attans!

PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback