Förvirrad, galen,besviken ..

Jag har frågor hur många som helst, som aldrig kommer bli
besvarade. Jag har svar till frågor jag aldrig kommer få.

Killar jag försökt eller försöker glömma, tar kontakt igen.
och de innebär förvirring för min del.
En del vet jag varför dem tar kontakt igen, vissa inte.
Va vill dem ha ut av de och vad vill dem inte ha utav de?
Tänker dem ens på hur kan känner mig när dem tar kontakt?
att jag kan ha känslor kvar, eller tror dem att de är över?
Försöker övervinna min lätta aktivitet att få känslor
enkelt och snabbt. Att kunna blir arg och säga i från är
en svårare uppgift. Att inte visa att jag blir sårad eller likande
är en av de svåraste uppgifterna. För jag vill inte att dem ska
känna sig olustiga och taskiga. Knäppt? ja jag vet. Men sådan
person jag är.



När kommer den rätta, som stannar..
Som ligger och väntar på att jag ska vakna så han
kan pussa min mun och säga att han alltid kommer
vara mig trogen och inte lämna mig? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback