ett rubbat inlägg :)

Ja nu var det ett bar tag sen jag skrev , ursäktar :)
Försöker kraffsa ihop lite smått vad jag gjort den senaste tiden.

I torsdags så blev jag hemma i från praktiken för att min huvud
bombade mig som den gjort den senaste tiden.

Fredagen tillbringade jag hemma hela dagen sen på kvällen
jobb på Bergakul. Hemskt roligt, trevligt folk.
Synd att vissa inte kan säga åt sina ungar på skarpen och lära
dem vett och etikett! Inte nått jag uppskattar.

Igår så Kom bella hem igen runt 10 tiden och då blev allting som vanligt igen.
Vi blev lite hungriga så gick till Torino och tog oss en Calzone med beanäsås. MUMS!
efter de ner till hamnkiosken, sen upp till ica och köpte oss lite Loka och Tuggimi.
Vi gick runt ett tag på byn sen hem till bror med familj en snabbis som har blivit
större dataNÖRDAR än någonsin (!) haha. Till och med Lillskiten Sebbe.
Vi gick över byn hem sen.
På Kvällen så gick vi till Marcus klasén där de var en hel del trevlig folk.
Melodifestvialen stod på menyn fast med ett dåligt slut! Tyckte Erik Saade skulle vinna (!!)
Sen Åkte vi med full bil Till bodegan där de var fullt nästan.
Jag och Höffne höll på att frysa ihjäl så vi satt i gång värmefläkten och värmde oss tills
vi trodde vi skulle börja brinna :O Hahah! och vad gick sönder den här gången?
En bänk (Y) sen bodeganskylten slutade lysa men de fixade Adnile (Y) toppen.

Och idag tog vi med oss Wille på en promenad ner till hamnen och sen hem.
Riktigt skötn och wille tyckte det var väldigt kul och ville inte gå hem utan ville stanna
kvar och leka ... *tänker* Leka .. , Riddare(?) haha, aah någon lek. Men de blev lite blåsigt
och kallt för att vara ute så pass länge som man skulle vara ute och leke den här leken.
Men istället så har vi lekt här hemma istället i värmen. M;ysigt :)
Bella har nyligen åkt hem, Får se om vi träffas alls nästa helg?
Jobbar på Fredag, sen på lördag ska jag ju på Länsdansen med skolan, fast får
se om jag skriver ett återbud och går på Jennifers 16års-fest istället.
Jaja , nu blev de ett rubbat inlägg menmen :)


PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback