<3?

Det är väldigt jobbigt det här.


Inte för att du verkar vara nå uppspelt alls i att få träffa
mig eller att få lära känna mig efter vårat lilla bråk.
Men du ska veta att jag vill träffa dig, lära känna dig och
allting som ingår i det. du är helt speciell.
Jag skulle lika gärna kunna sluta snacka med dig för
att du inte är lika positiv som mig, vad som märks i alla fall. 
Men vad vet jag du kanske är de, men inte vill visa de? (A)
Ja, i alla fall så kommer jag inte sluta skriva med dig förens du
säger till mig att göra det. Jag tycker om dig de lilla vi har snackat.
Och de pirrar i magen varje gång vi skriver.
Och som jag sa till dig, jag skulle kunna flytta för din skull,
och jag vet att mina närmaste står och stöttar mig i varje
beslut jag tar. Hoppas att du läser det här Johan Berg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback