1 Mars

Första mars och den började med ingen röst
och ett huvud som inte riktigt hänger med mina ögon.
Men det är värt det. så kul som man hade i går med människor
man intre träffat på evigheter så är det verkligen värt det.
Tackar alla, fast vissa var på sitt eget vis och sätt.
En sak jag inte förstår att många börjar gråta och
bli ledsna när dem dricker. Och det är någonting
jag inte skulle accepterar som ''fest-punkten''.
Visst, de kanske har hänt jätte tragiska saker men gå hem i
stället då, för om man är kvar och sitter i ett hörn så sjunker ALLA
fast de kanske inte är meningen. Men det blir så atoumatiskt eftersom
man blir att tycka synd om personen i fråga som är ledsen, man sänker musiken
och alla sätter sigg och allt blir dött. Hur kul är det för den som har fixat festen?
Inte speciellt skulle jag tycka!

Och ni som vet när jag fyller år att jag ska ha fest och ni är sådana
som kan få fram känslor att du är ledsen eller nått som kan påverka
fest-folket negativt kan lika gärna stanna hemma från festen då.
För min 18 års fest ska inte bli nå ''hej, mitt ex har gjort slut, jag älskar han/hon
så mycket, varför .. osv'' Nepp, jag vill ha en sådan här inställning,
''hej mitt ex har gjort slut, men det tar jag tag i i morgon dagen,
för nu ska jag ha kul och gratulera Teres på hennes 18års-dag''
Ni får komma :) sånt folk gillar jag. (Y)

Skönt, nu fick jag skriva av mig lite :)

PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback