Torsdag

Nyss hem kommen från en skön lugn dag på de härliga jobbet.
Varit lugnt och inte mycket lunch heller.
Lite kryp på golvet, gömt Emma och Karin på baksidan och
borttappning av en kiwi är vad vi åstakommit idag. HÄRLIGT (Y)

Haha ;) Skämt och sido.

Ska strax ta mig ett rejällt hop in i duschen sen ut och vila fötterna
och ryggen, sen kanske be lilla söta johan komma förbi och säga hej? :D
Dock tror jag han jobbar till 11 och då vill jag inte begära av han att komma hit.
Men vi träffas annars i morgon så de är väl inte hela värden om vi inte träffas
idag. Men kul skulle det vara =) <3




Ska också ta fram lite flaggor under sängen som jag har som mamma ska ha (?)
Varför vet jag inte, men hon har ju sina små ideér så bli aldrig förvånad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback