Skolan

Sittter och bara gör rester nu i skolan.
Ska med Bettan till Borlänge sen. Måste ha nya skor.

Fick inte nå nattligt besök, men lika bra var de för jag sov som en stock fram till
att jag vakna av att jag kände nått krypa i håret. Trött som jag var så gick jag sakta upp
och kolla i spegeln, och vad tror ni jag ser ?!?! en fluga som sitter fast, BLÄÄÄÄ!
Panik jag fick eftersom jag inte får bort den. så jag tar en pincett och tar bort den ?
ja den dör ju ganska självklart och jag får gegga i håret efter den, halv 4 i natt stod
alltså jag i duschen.... Mycket intilegent.




Ja imorgon är de säckgång för studenterna, och jag ska dit och kolla!
hade jag tänkt i alla fall, men vi får se. Ska höra med Bettan om hon vill med
också. Hoppashoppas :)



Kommentarer
Postat av: Bettan

Du vill inte ha med mig...du vill bara åt mitt körkort och min son... I SEE YOU!!! Hihi

2010-06-02 @ 10:01:23
Postat av: Anonym

Haha.. Flughistorien va lite uppiggande. =) See you lördag!!

2010-06-03 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback