Se you..

hejsan solsken!
Ja igår så blev de inge skriva här inte, men jag har faktiskt en ursäkt till
det, och det var att halv 9 när jag kommer till skolan så halkar jag i våran
stentrappa i skolan , slår självklart i armbågen rakt ner och höften med.
Så till skolsyster och upp skickad till vårdcentralen och vidare till röngten.
Kom hem runt 4. Och efter de åkte jag, Emil,Johan och Kim till Örebro
och köpte en bil till kim, 740 GLT 89 ;) Bra mycket hugg i bilen. Gillar den
skarpt, taklucka och allt. Tack Emil för en rejäl åktur hem med hugg 40:in ;)


Och nu ska jag snart till sjukhuset igen, kolla armen och halsen för att
förhoppningsvis få operara bort halsmandlarna! usch hatar dom.




så byebye, see you later bananer :)
Pok Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback