On the new road

Anklagelser,hot,rättegångar,slagsmål,fyllor.. SLUT PÅ DET !


Jag känner att jag har blivit att må så mycket bättre på senaste tiden, allting känns så mycket lättare,roligare och mer utmanande. Jag älskar mitt liv just nu! Bella är tillbaka, Mina underbara älskade bröder + svägerskor och dubbel bonus med min fruktansvärt älskade underbara helt fantastiska Brorsbarn Jennifer, Sebastian,William och Dennis ni är guld värda i min värd i mitt hjärta ni kommer ha den största platsen någonsin hela mitt liv.

Johan Lindahl
som gör min dag lättare. Johan som får mig att tänka på alllt annat än de negativa. Johan som får mig att små le bara av att han sover i min famn, Johan som gör mig lugnare och får mig att känna att det finns helt underbara killar. Han är en på miljon. När jag är med Johan så tänker jag endast på att göra han glad, inte på Micke, inte på stockis och inte heller på Mårten, Utanbara på Honom. Jag är så glad att jag tog chansen att skriva den lilla korta frågan "ska vi kolla på film? :) " till honom, jag ångrar inte en minut. Johan är nått på miljonen. Jag känner mig het förtrollad med honom. Ryser när han kittlar mig på ryggen och höra hans ljuvliga små fnitter för att han inte kan ligga still och låta mig sova.

Mina underbara arbetskollegor som gör dagarna på jobbet så skrattfull och roligt. Inte en minut som är tyst eller att någonting händer. (dock oftast jag som gör nått -.-) Jag är så glad att just jag har det här livet, jag ska sluta lägga onödig energi på dem som är osäkra och förvirrade, sluta tänka på det negativa och bara tänka framåt! Aldrig mer tänka på de personer som förtjänar en smäll eller två som, på de som har nått emot att just jag är jag. Att jag Inez Teres Linneá Annersved just har dessa underbara varelser i mitt liv, att just jag har ett underbart jobb och att just jag skiter i dig!

                       



Kommentarer
Postat av: Svägerskan

<3

2010-06-16 @ 20:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback