My sweet Weekend

Åherregud vill helst bara att ni ska vara framför mig som i en sal
och att jag ska föreläsa om min helg för er, berätta allt i detalj
och nämna hur bra och glad den här personen gör mig.
Men tyvärr är ni inte framför mig och jag ska inte föreläsa
på ett sånt vis. Jag ska berätta så kortfattat som möjligt
och inte så invecklat och detaljerat.


I fredags så åkte vi till Dollar store $ för att träffa mamma och
pappa. Vi hade inte mycket att göra så mamma bad mig följa med.
Pappa och Johan gick före och pratade.
Senare så bjöd omtyckta Johan mig på Kinamat, hur mysigt som helst!
Efter de så shoppade vi till Johan mig och Sebbe. Ett par skit snygga
vita jeans blev det till Sebbe och Kallingar till Johan och Fundiation till mig.
Johan skulle köpa en tröja också men hittade ingen han ville ha. Så
han ska väl upp till Borlänge någon dag. Sen så åkte vi hem och kollade
på tv. Och ut senare och åkte en sväng på stan, åkte också och träffade
Bella,Jennifer, Pontus,Sofia och Robert en sväng. Bella skulle ju promt
kolla på Johans extremt snygga bil ;)
Lördagen så låg vi och drog oss till 1o typ sen åkte vi och åt.
en tur på stan sen hem och vila en stund efter maten. Sen bestämde vi oss
för att käka tacos på kvällen, så johan skrev i hop en inköpslista så begav vi oss
och handlade. Hem och lämna grejerna och ner på stan. Hem och fixa maten,
vi satt oss på hans sköna balkong, åt och drack gott.
Idag så vaknade jag helt chokad vid 20 över 11 (?!?) wtf! Aldrig att jag brukar sova
så länge. Tur att Johan väckte mig. Så idag har vi inte hunnit med mycket tiden
gick extremt fort idag. Ätit, lekt lite och raceat med Sahlberg. Sen kollat på film.
Så kom hem för någon timme sen. Johan jobbar förmiddag den här veckan så jag åkte hem.


Och när johan skjusade hem mig idag och jag skulle gå ur bilen så kom jag ingenstans,
vill bara sitta kvar hålla om honom och aldrig gå ur. Höll tårarna kvar inne, kramade
honom och gick in. Kom in och tårarna sputade ur.. Ville inte lämna honom!
Tycker om honom oerhört mycket och jag bara ler så de spricker när jag ser/hör
tänker på honom. Jag brukar alltid vilja ändra nått på killen jag träffar. Men Johan ... 
Johan är helt perfekt redan från börjarn, vill inte ändra en enda liten sak. Han är fin,
omtänksam,mysig,söt, helt fantastisk och underbar helt enkelt. En kille jag inte vill tappa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback