Människor på rad i kö, äta sova dö

en stund över för att skriva ett inlägg :)
Igår så började dagen med att jobba från 11 till 17.oo.
Väldigt kul är det att vara tillbaka där igen. Heltrivs där verkligen!
Karin i ett nötskal, Emma som en vilsen tupp och Annelie som en virrpanna ;) haha!
Helt underbara människor. Kommer bli en suverän sommar igen med dem.

Efter de blev de att åka karusell med Bella sen Bettan, kul! Sen gick vi och handlade
lite godis och ballong till Sebbe. Och sen ringer Conny och säger att vi ska hämta lite
öl, så jag springer hem, duschar,byter om, fönar håret och packa på 30 minuter.
Ja, va säger vi Teres om att börja springa lite mera? så du kanske har nogorlunda
bra kondis till sommaren, äääh ! :D haha.  Ah i alla fall drog jag ut på en ö med
Conny, Patric, Kalle, Nettis och johan, helt underbart väder fick vi, viadre gled vi över till
söderbärke till parken där, Larz Kristerz spelade där igår kväll. Trodde faktiskt
de skulle vara mer liv och fart, men icke!Träffade Sebastian " Stockis " också som jag inte 
träffat på typ flera år kändes de som. menmen! Runt.. 24.oo så åkte vi hem. Mötte upp
Bella och Jennifer för att gå en bit med Conny sen vidare upp på byn där de inte heller
var så mycket folk som vanligt. vad händer med drakbåten? Men träffade Björn Gustavsson
som inte alls är fin, usch :( ahja, sen vid o2.oo kom jag hem. Sov som en stock fram till
halv 11 idag, bra skönt. Och sen har jah legat ute och solat, men gick in för fick höra
att de skulle börja åska ? o.O vill inte :(  Ska snart göra lite käk tänkte jag,
Kanske busa och hälsa på Gittan,Bettan, Sebbe och Roland ? :) fårse!



Men nu ska jag typ, klä på mig och .. vila :)
Pusspusspuss hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback