Klart och mumma!

Sitter och myser med min hederliga mobil.
Får förhoppningsvis min tillbaka på Fredag av Jonas.


Kom nyss från en nystädat rum. Låg lite kläder över golvet (A)
inte mitt fel, inte bara jag som sover på rummet.
Fick också höra en helt underbar nyhet idag! men säger ingenting
förns de är 100% säkert.. Åh va glad jag är, hihihahahhehehöhö :)
Kim har hällt i lite vatten i motorn idag, bytt filter och fixat CD spelaren.
han har också städat den, Tror Johan tvättade den invändigt.
Vi ska ju byta taktyg, eftersom de som sitter i nu är trasigt bak.

Kanske får lite nattligt besök, hihi :) bra mys ju.
Så har bäddat och haft mig också, får ju inte se allt för dåligt och
stökigt ut, då kan man ju inte gå eller nått. Kanske behöver ögonmantel då?





Imorgon åker klassen till stockholm och kollar på dramaten.
Jag själv ska plugga och inhandla skor.
Måste få tag i Jennifer och höra om hon ska med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback