idiot

IDIOT är förnamnet på ditt namn, psykopat är ditt efternanm och jag önskar
att jag aldrig träffa dig. Gjorde ett misstag som jag sent kommer glömma.
De ord du påstod dig mena och de saker du mena betydde som du vände
snabbt till groteska och elaka saker som du verkligen menade.
Aldrig känt mig så kränkt och illamånde av att höra dessa saker av någon.
Men känslor kan tydligen acceptera allt? Jag är stolt över mig själv
att jag i andra person satte stop för detta och accepterade inte att du
höll på som du gjorde mot mig.. Har saker du höll på att göra mot mig
som jag aldrig kommer berätta för någon. Jag är ledsen att du är som du är.
Men du kommer aldrig kunna ändra dig som du själv sa!

Kommer inte gå på samma nit en gång till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har vart elak ?

spökar kärleken ?

2010-06-09 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback