Helskön dag

skolan började gudars skönt. Lekar med klassen, Anna och Ingrid.
Kan ju inte bli bättre, och ett lag som vårat, Jennifer, Anna, Josefine och Jag
som vinner, kan ju absolut inte göra dagen sämre. Tackar för lagarbetet!
till pris fick vi godis =D 

Och efter de gick jag hem, gjorde mat, städa,diska,och pluggade.
Ska städa lite mera, tvätta sen se om jag orkar plugga en aning till.
Ska i alla fall tillbaka till skolan i morgon och göra sista provet jag har kvar.
Och få lite uppgifter av ingrid från kommunikationen och BKf:n.
Hoppas verkligen att jag fixar det här i sommar. Kommer dock ha väldigt fullt upp,
både Jobb och sommarskola vissa dagar. 5 dagars semester/sommarlov är det jag får
nöja mig med! men dem 5 dagar ska jag verkligen göra nått, Om de blir
som bestämt länge nu blir de Power meet och Classic car week med bella.
Men får väl se nu då, efter de som hänt.



Nej lägga i en maskin, sen städa. puss!
P.s Fortfarande inte fått min mobil ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback