!

Jag kommer aldrig kunna se dig i ögonen igen
För jag vill inte behöva bli påmind av alla dina tomma ord
,av de få dagarna vi hade tillsammans 
Jag vill inte bli behöva bli påmind av att det faktiskt var du
som först kom med tomma men ändå älskvärda ord
och sedan omvandlade dom till kalla, hårda ord som du verkligen menade
Jag kommer aldrig kunna se dig i ögonen igen
För jag vill inte bli påmind av någonting av det vi hade
Jag trodde aldrig att jag skulle säga det
men jag önskar att vi aldrig hade fått kontakt från första börjarn,
såg inte vilken preson du egentligen var, men nu vet och framförallt
ser jag vilken fruktansvärt farlig person du är. Jag hatar dig,
men kommer aldrig att berätta vad du gjort mig för någon,
för som sagt, vill jag inte bli påmind om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback