dan före dan före midsommarafton ;)

Sitter och gör absolut ingenting, ska snart gå ner och hänga
kims tvätt för att sen lägga in lite va mina kläder. Känner att
det behövs om jag inte blir hemma i helgen.

Så ja.. Va händer på midsommar gott folk?
själv vet jag inte, de jag vet är att Johan Ö och Jonny kommer på
Fredag och att jag ska sova hos Johan L tror jag (A) haha !
Om han står ut med mig, haha ;) Puss på honom.



Ja imorgon hade jag tänkt att köpa en ny mobil eftersom min får
jag inte tillbaka ? Men nu vet jag inte vem man ska ta med sig upp
till Elgiganten .. Bettan skulle bort och .. jag orkar inte börja senare.
Blir nog en sådan mobil som Bellabus har fast en svart/grå eller Svart/röd :)
Och om inte den mobilen finns så blir jag GALEEEEN! :O wft säger jag då -.-
Haha, eller likannade. Nej om man ska städa lite? :)  och duscha är ingen ideé
för det ska jag göra imorgon efter jobbet. Så Städa.. och tvätta :) ¨


Förra midsommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback