22 juni

Ja igår blev de inte att jag skrev nått.

De som hände var att jag jobba från 7 till halv 3.
Efter de så kom Johan och vi gled en sväng till stan med mamma
och pappa. Sen hem och åt med kim på Elan. De satt och
snacka om massa bilsaker jag faktiskt(?) inte förstod. Men
pizzan var ju god iaf (Y) haha! Bella kom efter att vi ätit med sin mamma.
Och vi åkte hem en sväng. Johan åkte hem efter en kort stund eftersom
han skulle upp 4 -.- stackarN ;)


Och idag var de jobb från halv 11 till 18.oo tillsammans med klantiga Emma.
Efter att glassbilen hade skrämt halvt i hjäl oss så fick vi varsin glass av honom,
tänkte att de var nog lika bra så att vi inte hoppar på honom. haha!


och nu ska jag slänga in lite i tvättmaskinen sen döööööööö.. :)
Puss !


J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback