14 juli Jobb

Gaah, är heelt borta. Vaknade nyss och kunde inte somna om.
Iof så visste jag att jag skulle vara trött eftersom jag inte kom hem
förns vid 1 i natt. Men de gör mig ingenting, hade så mysigt och trevligt
så hade gärna stannat kvar, men drygt när man inte har alls
nå grejer med sig, tandborste,kläder eller nått. Men de blir nog en annan
dag i veckan skulle jag tippa på.. kanske i morgon ? :) hiihi!

Hade verkligen jätte trevligt igår, filmen var ju kanon (Y
Men de bästa var nog allt sällskapet man kolla på filmen med. (A)

 

halv 11 börjar jag jobbet idag. Vet inte hur länge jag jobbar
men det visar sig nog. Efter jobbet vet jag inte vad som händer faktiskt.
Får se helt enkelt, MÅSTE TILL SKOLAN IDAG :O GAAAAAAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback