11 juli

Dagen började självklart galant, meka bil är ju verkligen
det första man vill göra på morgonen halv 8 ... -.- NOT !
Sen in tvätta av sig skiten, sen fixa sig. In till stan med
Anki och Micke för att kolla på Lorensbergas 9:onde klass sluta.
Dvs, Bella och Jennifer, John och Tim tex.

Efter de så åkte vi och åt mat på kina, ÅH herregud va gott det
var, längtat så mycket efter kina mat.. Helt sjukt.
Sen åkte vi vidare hem till Jennifer för att lämna av Bella.
Och efter de vidare hem.

Och nu sitter jag här och har ingen aning vad jag ska göra ikväll.
Var tänkt att vara i Ludvika med Bella och dem, men tror jag inte orkar
det faktikst. Blev så himla trött. Göra iordning lite kvällsmat snart tror
jag. Och bara vara Social på msn och fb :) MYYSIGT!


HOJJA !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback