Söndag

´Sitter i Johans vardagsrum och lyssnar på musik och tittar på när johan
lagar lite mat. Åkte upp till Coop och handlade pommes,kyckling och curry =)
jätte goooooottt jue :D

igår så jobbade jag till halv 3 johan kom och hämtade mig, åkte till mig och
hämtade lite kläder osv och åkte vidare till honom. Sov typ 10 min, duschade
sen åkte vi och hämtade lite kinamat, härligt värre.. Vi kollade på kopps under
maten, sen gick vi ner och kollade på LasseBerghagen tsm med Jocke och Jessica.
Hände inte så mycket mera under kvällen, svenne rubins och dogge :)

Jag och Anna-Karin hade jätte roligt åt våran lärare Tomas som stod och svängde på
höfterna till doggelito, helt sanslöst roligt !! =D synd att jag inte filma -.-




Haha, nej nu ska vi äta sen åker jag nog hem om någon timme, Johan jobbar
jue förmiddag dvs att han börjar o5.oo och slutar 14.oo (Y) jag börjar halv 11 och
stänger 6 :)






Puss på er :) <3
Johan Lindahl jag älskar dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback