Söndag

Ja var ska man börja ?
Hade jätte roligt igår tack människorna:)


Så här såg de ungefär ut, av de jag kommer ihåg.

18.45 - Börjar åka mot västerås
(stanna några gånger och pissa under vägen)
2o.oo - Anländer till V-ÅS kim fick lite smått panik när vi
inte kom någonstans iledet,så han backade och tog en annan väg.
Dock inte där heller gick de snabbt.
2o.2o - o1.oo : gick vi runti västerås och hade allmänt trevligt.
Åkte höskrinda och traktor, hitta en vit cykel hur fin som helst
sätter mig på sadeln och bella på pakethållaren,
Jag - Har Kedjan hoppat?
Bella (kollar ner och sen på mig) - Vi har ingen kedja -.-
Haha de var bara att hoppa av och fortsätta gå..

I alla fall runt 1 halv 2 åkte vi hem, och någonstans efter hem vägen
så tuppar jag av, jag kommer inte håg de men dem har berättat.
Och när vi väl kom hem så hade jag ramlat ur bilen när dem öpnna
på min sida så Johan och Kim fick lov att bära in mig, väl inne
börja jag andas konstigt och häftit och skaka, typ kramp eller fråssa av nå slag.
Så dom ringde ambulansen så IVPA bilen var här och Ambulansen kom 5 min
efteråt. Som sagt de här har inte jag alls nå minne av, black out. Bella,
Mamma,Anders och johan har berättat. Iaf så hade jag fått lob att åka med
ambulansen och de sa att de skulle magpumpa mig och ge mig kål.
Men inget av de hade de gjort, kollat promille halten vi inte bör nämna
och pulsen osv. Vi kom väl hem från akuten .. 6 i morse, sov 2 timmar var vaken
igen vid 9. Ont i nacken, och skakar lite fortfarande, kallsvettig osv. Hoppas de
går över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback