rörligt innehåll

frustation,ångest,besvikelse,rädsla,kalla kårar,smärta ..
Allting håller på att ramla samman känns de som.
haft 2 nätter som jag dröm en obehaglig dröm, båda handlar
om samma sak men de blir värre för varje gång. De läskiga
är att jag tänkt på de jag drömt om faktiskt kommer att bli så.
De skrämmer mig faktist, de jag över hela världen aldrig trodde skulle
hända mig, kanske händer endå? jag blir rädd, verkligen uttrycligt sagt
skit rädd.. Var ska man vända sig? och hur ska man förklara de utan att
de ska uppfatta de fel? De värsta är att jag skämtat om det, och nu
kommer jag inte kunna förlåta mig själv för att jag gjort det.


älskade ***** du har fyllde mitt tomrum med kärlek,trygghet,värme och omtänksamhet.
Du ler när du kollar på mig, och de känns som du skulle kunna göra allt för mig,
och för de är jag evigt tacksam. Jag älskar dig, verkligen jag gör det. För de du givit
mig. Igår den 18Juli hade de gått i månad, idag 1 månad och 1 dag. Jag är förvirrad
och orolig. Du är en helt fantastisk och man hitta väldigt FÅ fel på dig, knappt nåra alls.
Din släkt är underbar, helt enormt fantastiska. Man kan inte önska sig mera.

De flestar som känner mig väl vet att jag inom sinnom tid hittar MEN och de har jag gjort nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback