komplicerat

Ni som läser Bellas blogg och läst hennes inlägg idag
har säkerligen en förskräcklig bild av mig, att jag försökte få isär dem
att jag hatade dem båda att jag allt för att typ förstöra mellan dem
och att jag är en otäck vän..
Jag kände mig som en sådan när jag läste hennes inlägg...

Men faktum är att de är inte alls så, om jag hade velat förstöra mellan dem
hade jag ju gjort de för länge sen! Jag hade snackat skit om fredrik till
bella och ljugit för att hon skulle ha tagit avstånd, skulle ha hackat Fredriks
facebook eller råka låna hans mobil och skicka ett dumt sms till bella ..
Men nu har jag inte gjort de! Jag har bara låtit dem vara, låta de själva se
att de är för olika och inte klarar av varanda. Ja jag hatar Fredrik och jag tyckte inte
om att de träffades osv.. Men de var för att jag var/är rädd om Bella otroligt och
jag har sett fredrik och bella och de går inte. Ja ska till och med försvara
bella och fredrik och säga man se inte de dumma och fula när man är kär. Men jag
ställde mig aldrig ivägen för bella att träffa honom, för jag är inte ett staket eller hennes
mamma som ska hålla henne inlåst och aldrig låta henne lära sig av sina misstag.
Misstag är bra, man lär sig av dem. Bella har helt enkelt missförstått vad jag menat
och tar nu upp Mig och Johan, Johan och Fredrik är helt olika personer
och har helt olika personligheter och ja de är aldrig samma sak med mina och dina killar
bella   ... För vi har helt olika synd på förhållanden och tycke ..



Hata mig om du vill men jag var tvungen att väckla ut denna knut!
Jag är rädd om dig och kommer alltid vara, men jag orkade inte
se dig sårad eller förnedrad igen så jag lät dig och Fredrik klara er själv
och ville inte höra om er/han.  Lätt som en plätt bara man vill förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback