Im not afrid

Kommer hata dig enda in i graven!


Idag fick jag min äslakde älskling mobil tillbaka :D hur glad som helst.
Fick sebbe efter jobbet sen tog vi bettans bil till Ludvika och hämtade mobilen.
Åkte igenom snöån hem, skulle hjälpa lasse med nå sms grejs. gamling ^^

Imorgon blir det jobb + lön :) efter de hämtar vi kanske bella och åker till stan
igen, ska in på rusta,dollarstore, Willys osv :) Hoppas det blir en bra dag, men den
kan inte bli så mycket sämre när man har älsklings bella med sig <3

Sov hemma hos Johan inatt, saknar han när jag inte är med honom.
Men på nått konstigt vis har vi roligare nu när vi inte är tillsammans på nått vis,
vet inte om han känner samma sak men jag gör det. Han är en bra kille med sina
egna egenskaper som ingen haft jag träffat :) en av de få unika jag träffat. Har sina
egna åsikter och sitt egna tycke. Och sånt gillar jag :) hör ni de killar! Våga va dig
själv och yttra dina egna tankar och åsikter gå inte på någon annans för det blir
bara trubbel i längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback