50 millimeter regn och tandläkare ..

Kan de bli sämre?! UUUSCH :(



Ahja, sovit någorlunda bra idag trots värk och rest less legs. Trodde
seriöst jag skulle såga av mina ben alltså, så obekvämt och äkligt :S



Inatt tog jag, sebbe,wille,Jennifer och Dennis kort. Jag jag sa till fotografen
som faktiskt var Håkan att - Jag vill inte ha modell bilder, jag vill ha verklighet :)
För när man tar kort oftast så gör man ju sig till, man gör en pose .. eller hur?
Men jag vill ha verklighet, vi leker medans fotografen hittar snygga vinklar och
ljus endå. Sånt kommer man ihåg! En dag ska jag ta mina nära och kära
till verkligheten :)


Verklighet - man är inte med helt när fotografen tar kort.



Pose - Vi är med och gör pose inför kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback