Västerås?

45 minuter musik nonstop med Rix-fm !


Livet suger, livet leker,livet är skört vafan ska man med de till ? =)
de sista dagarna har varit både bra och dåliga för både mig och Bella.
Vi funderar på att stick i väg till västerås när hon börjar första ring. Komma bort från allt
ett tag, träff nya människor, försöka bygga upp ett förtroende hos nya människor,
och en ny stad! Jag leker med idén , skulle vara kul.. Bella och jag i en helt främande
stad i 3 år? de skulle verkligen vara någonting. Jag försöker göra så gott jag kan för att
Bella ska må bra, hon är som mitt barn, mitt barn som jag älskar i vårrt och torrt , kväll som morgon.
Hon är ärlig, lekfull,intressant,intresserad,rolig,uppriktig osv! Jag älskar henne verkligen,
visst hon kan gå mig på nerverna ibland och jag vill bara att hon ska försvinna, men jag älskar henne för det! Alla går väl varandra på nerverna någongång? =) Bella får ju kli på mig ganska ofta, men hon vet att jag är mig själv och säger vad jag tycker och tänker.. Och det är så det ska vara, ärlighet och troghet är de viktigaste av allt!


Nu blev de ganska rörigt kände jag, så slutar innan de blir mer förrvirande!

PoK Tessieboy


Kommentarer
Postat av: Bror

Stanna upp ett tag, både du och Bella, ransaka er lite själva, jag säger också vad jag tycker och tänker, så tolka mig inte fel tack. Men ena dagen är det till höger, andra dagen är det till vänster tredjedagen är det nästan till höger o.s.v Försök hitta riktlinje själva och stutsa inte runt som påtända kängurus......Jag säger det i all välmening framförallt till dig syrran......Leta reda på något riktigt på en gång istället för att plocka halvmogen frukt flera gånger. Det är spännande att utforska nya vägar men i för hög hastighet kan det bli mer fel än rätt.....Kram på er

2010-01-06 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback