Spotify

Elgengant, starkt och meningsfullt, jag sitter och dunkar musik,
med de jag helt sjukt har blivit kär i -> Spotify -> Sabaton, Nomy osv!
Helt sjuk, vilken datanörd jag känner att jag kommer bli. Tänkte börja spela
PerfectWorld eller va de hette. Och nu har jag hittat en låt som jag bara älskar ->
Jason Deluro - Whatcha say Älskart ! Tror jag ska sätta in den på min blogg så man
hör den undertiden man läser =) eller?

Som ni mer ser så har det skett en liten förändring på min blogg, yeas the design!
Min bror ska fixa till den mera, nu är de en bara tillfälligt. Gammalt kort på mig,
ca 4 år :) men jag bjuder på den.



Jag välkommnar mina nya bloggläsare, hoppas ni kommer trivas i mitt skrivande.
Skriver som ni kanske sett, om min vardag och om, motion,droger och sjukdomar.
Inte allt för ofta, men det händer. Speciellt om de rör mig och min kropp. Blir mer
intresserad då. Och ni får gärna komma med förslag om vad ni vill läsa.



Nu ska jag fortsätta spela lite, ha de bra !
PoKTessieboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback