Skola

Sitter i skolan och pratar lite med Isa medans hon gör en uppgift
som vi ska göra. Jag gör den inte eftersom jag har den hemma på datorn,
så det är bara för mig att skicka till Åsa sen.

Idag blir det hem och tvätta,plugga,städa :) Diska också kanske.
Ska läsa någon Skönlitterär bok också, helst om missbruk!


Jag har funderat, vad ska jag bli egentligen efter skolan ?
Jag får inte bli polis som jag alltid velat. Jag får inte heller göra lumpen,
inte ens mönstringen, Ledsen tjej! buuhuu =( Vad ska jag då göra?
Finns fan ingenting jag vill bli, funderat på förläsare om typ droger och
missbruk, men måste man varit med om det själv då ? Eller hur är det där.
Jag vet inte, kanske går helt fel linje då ? HJÄÄÄLLP! haha.



Nej nu ska jag göra nå annat, min rygg vill inte mera, den gör ont!
Min nacke börjar också gå i pansion!



PoK Tessieboy

Kommentarer
Postat av: janas

du har väl missbruk i släkten så du vet nog vad du pratar om

2010-01-18 @ 12:20:33
Postat av: din vän

du har mycket sådan runt om kring dig!

kanske ska fundera på att kolla runt om du inte har tänkt på det tidigare. bland annat fruktansvärt mycket alkohol missbruk och en hel del narkotika missbruk också.

2010-01-19 @ 13:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback