rubrik ?

Godmorgon ? Vaknade för 2 timmar sen , inte bra!
Vaknade upp i Ludvika, mys! -bella och Kim kom och hämtade mig typ 20 minuter
efter dem hade väckt mig. Sen så är det ju inte några trappor att lunka ner heller.
Högst upp, lovar det är 15 trappor, FY ! hahah ,en dagsmotion för satan  xD
Nu sitter jag i rummet med bella och tjejen bredvid mig.. vi väntar på att
få mat, sen blir det nog hem till Brorsan och svägerskan. Och fika.
Förresten har jag och bella blivit och druckigt CocaCola med is hela tiden nu.
De är ju väldigt manligt, jaaaaag glider (Y)



Nej nu ska jag göra nå vettigt.



PoK Tessieboy


Kommentarer
Postat av: Lona

härligt :D

2010-01-03 @ 18:05:15
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Eftersom brorsan var så snäll och betala 100:- för att hon skulle komma hem ja.......men nämns det...NEEEJ!

2010-01-05 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback