Rubrik?

Absolut ingen aning hur man ska sammanfatta den här helgen.
Det har varit lugnt som resten av helgerna som varit nu på sista tiden.
Jag känner att jag måste ladda inför helgen V. 7. då blir det att vara vaken
hela helgen och bara ha sjukt kul! Glömma allt och alla för några dagar.
+ att min rygg är fortfarande inte bra, jag hatar att ha ont i ryggen, tar mig
inte ens upp hur sängen själv nu.. Hur ska de gå nu när Bella åkt hem, ska
Wille hjälpa mig upp ur sängen då i morgon? Nja, då bryter han också ryggen och de vill
jag verkligen inte att han ska göra. får väl rulla ur sängen som jag har gjort de senaste mornarna.
Fast då måste jag sätta mig för att för över huvudtaget komma upp på knä! helt sjukt ont det gör.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Igår så var vi till Olle en sväng på kvällskvisten,
Emil,Sara,Forre och klasén var där när vi kom.
Det var väldigt trevligt och de blev en hel del skratt!
Bella skjusade dit mig med pulkan för att jag som sagt
knappt kan gå, och om jag gör de så tar de dubbel så lång
tid att komma fram.. Men de gick fint, fast brett i kurvorna.
Olles mamma kollade på oss som vi vore utomjordningar
när vi kom åkandes nedför backen .  haha! Grymt!



Nej nu ska jag plugga lite osv.. ha det bra !




PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback