Rest!

Mamma har lagt sig, och då passar jag på att diska.
Ska snart antingen ta en varm bad och njuta eller duscha,
har inte bestämt mig än... :) Är inte så mycket att bada,
men det kan vara riktigt skönt någon gång i bland.
Köpe en fin shal idag, en vit sen är de guldband i,
blev kär direkt i den :) hiihi.

________________________________


 

Exakt det där,  ''jag har dödat mitt barn '' jag skulle känna de också
om jag skulle göra gjorde abort, usch skulle inte kunna vara mig själv efter det.
Hemskt! Så jag ska aldrig göra abort, usch! Om jag skulle bli våldtagen och bli gravid, är de
en sak att fundera på, men det är fortfarnade ett liv som lever.
Nu säger säkert flera stycken av er, '' säger du nu ja, vänta bara'' Ja jag säger det nu,
och vad är det jag ska vänta på? jag kommer aldrig göra abort. NEJ!
Sen struntar jag i vad ni säger. Jag står för vad jag säger.



PoK Tessieboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback