P.M

Oj, nu gick de ett par timmar innan jag skrev ;O
Men jag skiriver i alla fall :)
Idag så vaknade jag vid 9-10 , bella ca30 minuter senare.
Bettan och Sebastian kom hit och bakade med oss, blev
kärleksmums! , fast i vårat fall skulle dem heta ... (?)

Sommaren är det som står på våran lista för nästa
galna sak vi kommer älska! Power Meet, Classic Car Week
och Cypern, vi kommer vara slut inför skolstarten i vinter!
Hhaha, men vi får i alla fall en oförglömlig tid!
Och eftersom jag och Bella älskar att tooka oss och ingen vill
ha oss eftersom vi är oss själv (?) så kommer vi sadla om HELT
i sommar, vara olika människor varje dag. toppen (Y)
vi säger hej då till 11.000 kr minst som kommer spenderas i sommar.


I morgon är det skola, inget som är på topplistan -.-
Men verkligen kul att träffa alla älskade människor i klassen.
Saknat dem en hel del <3



vi hörs, PoK Tessieboy

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur ska du hinna jobba då??

2010-01-11 @ 18:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback