mums

En mysig dag , mysig morgon, tyvärr!
Vaknde vid halv 11 ca, Gick upp klädde på oss
och gick till tågstationen föra tt lämna Mårten.
Sen gick vi tillbaka till Mitt i Smeten ( Café ).
Längtar verkligen till sommaren, träffa alla härliga stammkunder
igen, le varje morgon dem kommer :) Dem som gör dagen, tycker jag :)

Blev en skotervända med Bror och Bella efter vi varit vid Caféet.
Trodde jag skulle slå sönder huvudet när vi låg på släden. Haah !
____________________________________________________________*

Bella ligger och sover, vi la oss en sväng efter maten.
Jag kunde inte ens somna, för mycket tankar och funderingar.
Ville inte väcka bella heller, hon behöver sova efter nattens ravalder!
Kom på mig själv att jag lagt mig och hållt om Bella inatt, mysigt att
krama om henne! Haha, låter det cripy ?yeah! sånna vi är. haha!




Nej nu ska jag höra med brorsan om vi ska ner och handla eller inte.
Bella och jag ska nämligen baka, kärleksmums! <3

PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback