KUL!

Varit en väldigt lugn och skön dag :)
Nu på kvällskvisten fick jag värsta projektidén som jag
skulle göra på mitt rum. Så nu har jag tagit upp lite grejer och
gjort det mesta men en hel del kvar att göra. Men lovar att det
är klart till helgen!              ... eller borde jag lova (?)




Imorgon är det skola längtar faktiskt? Den enda lektionen jag inte vill
ha nu i veckan är faktiskt svenska inte lika roligt som de andre lektionerna.
I naturkunskap har vi ju Juha som är sjukt rolig lärare, Mibas har vi ju Anna,
Pedagogisktledarskap har vi Tomas som inte kan stava, haha! och Fritidskunskapen
har vi ju klasskamraten Pirre som kommer med så helt sjukt sjuka ideér och komentarer.
Och nej jag sitter inte och säger att Åsa är en dålig lärare, för hon är rolig och bra :) Men
det är själva ''ämnet'' som jag inte gillar.
Aja, tråkigt ämne jag tog upp nu då , haha :)


____________________________________________________
Nej nu ska jag lägga mig:) Pusspuss

PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback