Körkort

När tiden inte räcker till, vad gör man då?
Jag bara hoppas och vill att tiden ska gå fort tills jag får körkort!
hålla i, i ca 9 månader till, sen så är det bara att hålla sig inne för sitt
eget bäst! ;) haha. Nej då, jag är duktig på att köra, laglig och sladdar aldrig =D
Lite allvar nu, ska faktiskt bli skönt att få körkort, slippa fråga om skjutsa av
andra hela tiden osv. Kan åka iväg när jag känner att det blir för mycket, ställa
sig någonstans där det är fridfullt! Och att ha med sig Bella är verkligen inget
minus heller, vi kommer bli biltorskar. Sånt är skönt, kan jag skjutsa henne till hennes bal
i en fin 240, sänkt, neonlysen under, limosvarta tonade rutor. Fint(Y) Som sagt, skulle jag inte
vara allvarlig eller? ÄH !, får väl leka lite med tanken ? =D



Det blev varken fika med Sebastian eller åka hem till J igår , tråkigt!
Men förhoppningsvis så blir de fler gånger, eller jag vet det blir det :)
Bara man vill så går allt, tro mig. 

_________________________________________

PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback