Jobbigt

Ska inte säga för mycket, men det är lite skrämmande!
jag ska allt får reda på det !





helgen har varit väldigt mysig, spenderas mest med Bellabus<3
Gick till hemmakväll igår kan lova att vi var två bambis på hal is! haha!
Godis, dricka och självklart energidricka !, blev hur glad som helst
när jag kunde köpa utan att ha en äldre med mig. Hemköp is the shit = D
När vi kom hem somnade vi nästan direkt, duschade innan sen blev det sängen
pga att bella somnade i mitt knä nästan så det blev att vi la oss.
Sköönt verkligen , men som vanlig så har jag knappt sovit nått på 2 dagar.
Va är felet? usch ! är ju inte ens utvilad, så de blir att jag somnar på dagarna
och det är inte kul för hela dagen går ju bort =(




Kim kom och hämtade mig och bella - skjusade hem tösen sen hem.
ännu en vecka innan vi ses igen =( inte roligt.





Nej , nu ska jag lägga mig är hur trött som helst.
PoK Tessieboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback