Irriterande

Har fått ett fåtal komentarer där ni skriver som avsändare, namn t.ex ''din vän''.
och det är fruktansvärt irriterande och inte veta vilka ni är. så jag ber er snällt att
antingen skriv inte alls, eller skriv vilka ni är, om ni är rädda att visa till andra vilka ni är så
kan jag meddela att jag puplicerar inte mina komentarer offentligt. Så ni som vet av att ni skrivit
nått som ovan till mig, skriv igen och berätta vilka ni är!



Annars idag så har jag haft en underbar tid i skolan tsm med Isa min lover! haha,
nej men vi har börjat blivit en hel del under denna vecka, skratt osv ska jag lova
att de blir, är! + att jag gjorde omprov. Gick väl som väntat :)






Nej nu ska jag ta medicin sen skriva till R och säga godnatt :) <3


PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback