För vad vi än kallar de

Jag sitter här och filosoferar om allting :)
Lite spännande, längtar till jag fyller 18  .. Dock känns det som
jag inte kommer ha tid med någonting den månaden :o fräänt =D


körkort, lägenhet,modella, krogen osv! =) Jag gillar det här året så förbannat mycket.
Säkert fler som gör det, det är jag helt säker på.







|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Emanuel Emanuel lilla Emanuel, han är söt =D och hans längd är perfekt,
1.85 , great! inte nå längre, dock får jag nog nackspärr ändå .. hm!
Ska verkligen bli kul att träffa honom i sommar, om inte det blir tidigare
vill säga. Men som det ser ut nu så blir det nog ganska taijt med den saken.
Synd nog, han får verkligen mig att må bra =) Gör mig glad, får mig att skratta osv.



PoK indian hövdingen Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback