Färg

Varit en helgalen men lugn dag :)
Morgonen började med försovning men slutade med Pedagogiskt ledarskap
med bästa Tomas!
Btw så börjar jag tycka om naturkunskap (?!)
Ja, har en helskön lärare som heter Jouha (stavning?)som är suverän!

För ett tag sen så kom jag hem efter att ha varit ute och åkt en sväng
med madre och padre. Blev lite hårfärg som är klart nu, sen raggskockor
osv      .. Tänkte att de skulle bli gymmet en sväng idag men så blev inte läget,
färgade håret istället, sen så ska jag upp snart och vika tvätt och städa rummet som
ser ut som ett bombnedslag, mys =)




Nej , imorgon är det helg och de betyder att Bella kommer nog hit.
Om inte så drar jag nog till Ludvika till Isa gumman och leker lite :) <3

PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback