Cypern

Ja, jag letar förbryllat efter både nya underkläder och en snygg bikini
som jag ska ha med mig till Cypern och som jag kan använda i sommar såklart.
Har nog tittat igenom 11 olika klädhemsidor och eftersom jag är så kräsen av mig
så duger ingenting, blir så enormt irriterad på mig själv! fy mig. Om jag inte hittar nått
snart får jag väl ta mig ut i den stora världen och kika för hand. Någonting lär väl duga ?



Överväger att gå tillbaka till doktorn och få en remiss till röngten i Ludvika.
För nu orkar jag inte ha så här ont längre! kan ju inte göra någonting :O
bläääääääääääääääh!




Ska ju på middag i morgon fick jag sms om igår, sen fick jag ett till sms idag
att jag skulle ta med mig eget drick. Då tänkte jag skönt, 3 smirnoff ice räcker.
Sen så bröt de hela ut då jag kom på att jag får inte dricka alkohol när jag äter Tradolon.
så det blir Cocacola för mig i morgon (Y) Toppen! haha.


 

 

PoK Tessieboy


Kommentarer
Postat av: "Din vän"

Cola is the best,

2010-01-21 @ 15:04:47
Postat av: en vän

hur har du fått pengar till att åka till cypern?

ni är ju fan fattiga?

har du sålt sex till en eller flera gubbar?

2010-01-22 @ 08:20:09
Postat av: Anonym

Tradolan heter det...

2010-01-22 @ 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback