Andra dagen

ja, klart de är andra dagen på år 2010 =)
De säger tack och skål för. Vaknade för ca 1 timme sen. Lovade ju mig själv
att sova till längst 11 ..Men bella försökte verkligen väcka mig. Så får
allt skylla mig själv. Not goood! Nu är sebbe och Bettan här. Dem vill att vi skulle
åka pulka? vad säger vi om det gott folk, nja tror inte min svank pallar det idag.
Fast i och för sig så pallar den nog inte heller krockar in i snöhögar heller,
men de är ju troligt mycket roligt! haha, va kul att åka ner i diket, volta och sen vakna upp¨
på sjukhuset! Wöööj. Nu pratar jag alltså omatt sladda lite med bil.


Nej nu ska jag nog försöka vara social med folket, kanske äta nått? =)




PoK Tessieboy


Kommentarer
Postat av: Lona

hello. hoppas du haft en underbart nyår!

2010-01-02 @ 13:33:10
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback