2010

Det nya året har varit helt okej hittils =) ,
började att vi var hemms hos mig och fixade oss en aning,
sen fortsatte vi till en lokalfest i morgårdshammar med lite trevligt
folk med humor och stil . Efter de så väntade en vän Andreas på oss hemma hos
sig med ett par andra trevliga människor också. Inge mycket tjafs och lite bråk,
lite konflikter här och där, Men allting löste sig. BRA (Y) Kvällen slutade inte hemma utan
hos en snygg kille som gjorde resten av kvällen trevlig, + 2andra killar också , sjukt tokiga och
galna killar var de längesen jag träffade! Men vad gör de? .

Nu sitter bella och jag och lyssnar på 45 musik non stop på RixFm,
nyss setat och tjötat lite om allt och lite till! från pinsamt till jordensundergång.
Trevligt!

Nu ska jag vara social med henne, pööss!



PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback